Gäst Tutankoopa Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Hur blir man fet med sin karaktär min gubbe bara spyr när jag äter honom fet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Om du cheatar är d bara göra koden :visslar: Annars är de väl bara att käka största målet per dag antar jag.... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Ät så mkt han orkar.(Inte så mkt så han spyr!) O så gå inte till gymet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blaziken Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 ät den största menyn 3-4 gånger sen går du ut ur butiken och går in igen å äter likadant än gång till och så håller du på så tills han är fet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Hur är den där Cheat koden så man blir fet då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Fet: Triangel, Upp, Upp, Vänster, Höger, Fyrkant, Cirkel, Ned. Smal: Triangel, Upp, Upp, Vänster, Höger, Fyrkant, Cirkel, Höger. Enjoy B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Är kanske 2-3 portioner åt gången, sen går du tillbaka och göra likadant:D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 nu är jag mellan fet men jag ska bli Allra fetast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 varrför allra fetast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Då är han ju jätteslö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Min gubbe har aldrig varit fet, jag har alltid tränat honom. :D Förresten varför vill man att han ska bli fet, han orkar ju inte lika mkt då. :blink: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 men jag kör bara Runt i min bil och går aldrig ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg