jacobz1 Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 hur gör man ett spel jag fattar typ noll :( :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (redigerat) Ladda ett färdigt spel så får du lite tips. Vill du veta mer gå in på mitt forum. Redigerat 21 Januari 2005 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 hur ska jag ladda ner ett färdigt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Det finss några inbyggda. Klicka på load > det stället du har Game Maker > nåt på expl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 kan inte du bara skicka mig ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (redigerat) Varför? Det finss ju inbyggda spel. Redigerat 21 Januari 2005 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 jaha :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Vi tar det här från början: Du har väl installerat Game Maker, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 ja :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Leta där du har installerat Game Maker efter en mapp som heter Examples, där finns spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Ska jag köpa SC4 RH (SimCity 4 Rush Hour) eller Need for speed underground2? EDIT:Stavfel Japp annars kan du bara klicka på mappen när du startat gm. Den är i menyn där uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Gamemaker är otroligt svårt att arbeta med i början. Men visst, har du tålamod och kan lite engelska så ska det nog gå. Läs hjälpfilen. Ladda inte ner tuts till FPS spel och sånt först, gör typ "Ball - Wall - Klicking" exemplet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.