-=jedi knight=- Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Smart att våcka en död tråd. NU går det att bli medlem igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Smart att våcka en död tråd. NU går det att bli medlem igen ''Våcka''? Syftar du på väcka? Aja, srry att jag ''våckade'' tråden, ska inte göra det igen xD PS: Kunde inte motstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Smart att våcka en död tråd. NU går det att bli medlem igen Men "Å" och "Ä" sitter så nära varandra XD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Smart att våcka en död tråd. NU går det att bli medlem igen Vet, jag råkar också trycka fel. Jag skämtade bara. PS: Srry för att jag väckte tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.