xpliT Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Skrivet 22 Januari 2005 Jag brukar köra Soldat men nu kör jag mest The Battle for Middle-Earth (nån som vill köra över nätet). Är det nån annan som kör Soldat? Citera
Spawn Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Skrivet 22 Januari 2005 Vad är soldat för något och vad gör man... ???? Kanske kan köpa det om det verkar roligt :D Citera
Kuzune Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Skrivet 22 Januari 2005 Jag spelar det. Spawn man behöver inte köpa det. Man kan ladda ner det här på fuska.se. Citera
xpliT Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 22 Januari 2005 Vad är soldat för något och vad gör man... ???? Kanske kan köpa det om det verkar roligt :D Det är ett skjut spel i 2D. Ladda ner det här på Fuska och testa det. Citera
Spawn Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Skrivet 22 Januari 2005 Var???? alltså ful adress till exempel www.fuska.se/något Och om det inte kostar såå....!!! :evil: Citera
Kuzune Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Skrivet 22 Januari 2005 (redigerat) HÄR Kolla längst ner på listan så ser du Soldat. Sen finns det på soldat.pl att ladda ner nyaste versionen (har inte kollat kanske finns här). Även fast det är i 2D så är det roligt när det finns typ Infiltration och Capture the flag. Och det finns många banor. Redigerat 22 Januari 2005 av _Master_Sword_ Citera
Spawn Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Skrivet 22 Januari 2005 Nu fattar jag inte kostar det pengar att spela online ??? det står register sen att det kostar 9$ :( Jag tänker aldrig i livet betala dom Citera
Kuzune Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Skrivet 23 Januari 2005 Man behöver inte betala. Det är bara för att få några extra saker tex så du kan lyssna på musik medan du spelar. Citera
tweak Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Skrivet 23 Januari 2005 jag kör, de´t är skita kul men ja vill inte bli member på de för de kostar va, men måste man va member för att spla över internet? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.