Tyrion Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 jag lirar soldat också...vilken är erat favvo vapen då??? mitt är Spas(shotgun) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Jag spelade Soldat ett tag, tyckte det var skoj. Men så tröttnade jag snabbt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Jag spelade Soldat ett tag, tyckte det var skoj. Men så tröttnade jag snabbt... ja det kan kännas lite enformigt ibland, jag tycker att det är mest ett tidsfördriv i typ 30 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Soldat ROCKAR!!!!!! \m/ :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 jag lirade Soldat förr.. men jag har slutat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 jag lirar soldat också...vilken är erat favvo vapen då??? mitt är Spas(shotgun) Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 jag lirar soldat också...vilken är erat favvo vapen då??? mitt är Spas(shotgun) samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Kombat knife äger man kan kasta den ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
heenkee93 Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 jag kör soldat men har trötnat d roligaste e knives onley :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 knifen är skön!! speciell känsla när man knifar någon!! men favvo vapnet är Ruger :D men AK och mp5 är också bra vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) Varför heter den HK MP5 igentligen någon som vet? :huh: Redigerat 26 Februari 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 pilbågen äger har slutat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.