Shark Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 När jag ska spela på robotkampen, o blir utmanad eller jag själv utmanar nån så blir dt konstigt. När utmaningen har blivit acepterad, då laddar dt lite, men sen kommer jag till huvudmenyn igen.Dt e sällan som dt går o kan tävla mot en annan spelare. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag tror inte det är så många som spelar robotkampen så det är ingen ide! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Dt e ju jätte många som spelar! :o :angry: Hjälp mig istället för att bara babbla! :angry: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 När jag ska spela på robotkampen, o blir utmanad eller jag själv utmanar nån så blir dt konstigt. När utmaningen har blivit acepterad, då laddar dt lite, men sen kommer jag till huvudmenyn igen.Dt e sällan som dt går o kan tävla mot en annan spelare. :cry: De e bara så men testa på miniclip i stället häftigare banor och man kan alltid utmana utan problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Jag har samma problem som dig shark det är as störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 kanske för att ni har brandvägg på <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Samma sak för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 ja va ni behöver är breband det har jag så det går lättare att spela robotkampen nu förut hände det samma sak för mig men när jag skaffade breband så gick det lättare ps :student: :meddum: jag är medlem på blip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 I minclip är versionen bättre som t.ex en annan arena och nya vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Men dom har gjort den verisionen på blip nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 När jag ska spela på robotkampen, o blir utmanad eller jag själv utmanar nån så blir dt konstigt. När utmaningen har blivit acepterad, då laddar dt lite, men sen kommer jag till huvudmenyn igen.Dt e sällan som dt går o kan tävla mot en annan spelare. :cry: japp! lika som alltid på blip! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpawN^ Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 (redigerat) När jag ska spela på robotkampen, o blir utmanad eller jag själv utmanar nån så blir dt konstigt. När utmaningen har blivit acepterad, då laddar dt lite, men sen kommer jag till huvudmenyn igen.Dt e sällan som dt går o kan tävla mot en annan spelare. :cry: Det har hänt för mig med men det brukar försvinna efter ett tag :) //SpawN^ Redigerat 9 Juli 2006 av SpawN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.