Meecham Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jag tycker en ps2 och en bra dator inte är direkt samma grejer. Av ps2 an får man mycket mer spel stämmning Av datorn får man mer ont i ryggen :D Jag har inte ont i ryggen.... Eller hur menar du? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 (redigerat) aaa köpt ps2.. finns många sköna spel som inte kommer tiilll pc Redigerat 30 Januari 2005 av Kekko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Jag tycker en ps2 och en bra dator inte är direkt samma grejer. Av ps2 an får man mycket mer spel stämmning Av datorn får man mer ont i ryggen :D Man sitter ju som en Kratta med ryggen på data stolen när man spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orzoon Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 aa köp ett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Ja det tycker jag verkligen spelutbudet på Ps2 är ju mycket större en dator givetvis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 det tycker dock ej jag..<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Ja det tycker jag verkligen spelutbudet på Ps2 är ju mycket större en dator givetvis. Nä, tycker inte jag, för det finns ju en massa gamla spel till pc, som den kan läsa av, men till Ps2 finns det inte lika mkt spel.Men dem nyaste spelen e ju bättre till Ps2, helt klart.. :P :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg