Zonix Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 (redigerat) hur gör ni för att få bort polisen utan fusk... jag tar en jetpack och åker i väg jag åkte en gång till Las Ventrurras med jetpack men det kom poliser :( i uppdraget Drive-By med sweet när man ska döda några från balla gänget i slutet när man döldat dem e min bil död och polisen kommer och krockar med mig typ 2ggr sen sprängs bilen kan man använda ta bort polisen fusket på det uppdraget? Redigerat 22 Januari 2005 av Zonix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Såklarat man kan! :bah: Eller så kör du til närmaste Spray & Pay o skakar av polisen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 jag gör polis fusket men dem kmmer tebax Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Då får du nog bara skynda dig hem... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Eller om du menar, att när du åker till en stad som du inte har låst upp?? I så fall så kan man inte ta bort poliserna, dt e ju inte meningen att man bara ska komma till en plats som man inte har låst upp.. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Ja så kan de ju vara... de hände för mig också tror jag :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag tycker det är bäst att köra in i pay´n spray, sen st kvar där nårra sekunder sen bara köra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Jag tycker det är bäst att köra in i pay´n spray, sen st kvar där nårra sekunder sen bara köra Ja, men han menar nog att när han åker över t.ex. SF men har inte låst upp dt än.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 23 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 jag menar Uppdraget Drive-by :bah: min bil går sönder hela tiden sen kommer polisen och krockar med mig jag gjorde ta bort polisen fusket men dem kommer tebax.. finns det ett fusk som gör bilen frisk.. asså lagad.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 jag menar Uppdraget Drive-by :bah: min bil går sönder hela tiden sen kommer polisen och krockar med mig jag gjorde ta bort polisen fusket men dem kommer tebax.. finns det ett fusk som gör bilen frisk.. asså lagad.. Jaha, ok.. Men dt e ju ändå inte svårt! :bah: När du har dödat alla Ballas, så kör så snabbt som möjligt till pay ´n spray!!Dt e ju jätte lätt.. :huh: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg