Gäst Szellerie Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 <<<--- Egentligen min brorsa som gjorde men jag var med lite :P som vanligt är du inte så bra på text men annars tycker jag dem var rätt fina. 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 1 Nygjord :P I love football sigs =) 6/10 @0017 så man får inte göra tre sigs med samma spelare? Då blir det för likt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Näe, jag menar bara att det börjar bli tråkigt, du kanske kan variera dig lite ;) 1 Nygjord :P Hm, vad i hela friden har du i bakgrunden ? Passar verkligen inte in.Texten kan förbättras så 4/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schnider Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Började använda Photoshop idag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Komentar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Komentar Schnider:Bra, för att vara första gången :P 3/10. fupr05: Bättre kan du, men den var skit snygg annars 7/10, Här kommer en ny, stilren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schnider Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Mycket fin. Hur gör man sådan. Jag vet detdära med brushes ocksåndant. Men hur får ni det att bli så snyggt? Mitt ser alltid choopit ut. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 (redigerat) Började använda Photoshop idag :P Bra för farsta men var aldelles för tom,såg även ganska lätt ut att göra bara fractal brushes? 0017 var ganska bra tyckte inte om blixtarna i bakgrunden det förstörde bilden lite men annars var den bra texten var ju ganska bra det enda som var konstigt var att 7 var större än dem andra. Redigerat 16 April 2007 av yoadee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 hEHE, jo jag vet. Den fonten är så, vissa bokstäver är större å vissa andra mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 (redigerat) Komentar Stilren 10/10 :) min nya ava ^^ har lärt mig lite med är fortfarande bara nybörjarde på photoshop , betygsätt tack :) Redigerat 17 April 2007 av Tomato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Svadilfare@ Snygga banners du visade upp i början :P Men de du har gjort de är ju vrål snygga. 0017@ Konstigt, men jag älskar alla dina du gör full pott :P Status@Jag håller med 0017@ du kan ju variera dig xD. Tomato@ Synd, men jag kan inte ge dig nått betyg, för att jag ser ingen ava :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 ajdå, ser du min banner då ? ge betyg alla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.