Zimens Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 http://data.fuskbugg.se/skalman01/think%20copy.jpg http://data.fuskbugg.se/skalman01/think%20copybw.jpg C&C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Racek: 10/10 Snygg bakrund och text, och motivet är med Chelsea så då blir det alltid 10/10. :P Contox: 9/10 Motivet och bakrunden är perfekta, gillar dock inte texten. :( Zimens: 7/10 Bakrund och text är jättte snygga, gillar inte motivet bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Gjorde en till ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 10/10 Det enda som inte är snyggt är texten, som sitter lite klumpigt plaserad. Men det andra är så bra, så det gör ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 (redigerat) Min allra första photshop bild (om man inte räknar med nån dålig väldigt gammal version). Väldigt simpel men jag gillar den för att vara min första... Hur gör ni så bra bilder? :o Vad tycks? Den är säkert jätte dålig men det är första gången, sorry.. Visste knappt var brushar och sånt fanns! :P :( Redigerat 2 Maj 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Det var ju riktigt tur att det var din första bild. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Min allra första photshop bild (om man inte räknar med nån dålig väldigt gammal version). Väldigt simpel men jag gillar den för att vara min första... Hur gör ni så bra bilder? :o Vad tycks? Den är säkert jätte dålig men det är första gången, sorry.. Visste knappt var brushar och sånt fanns! :P :( jag ska försöka göra en guide på grunderna så pm:ar jag dig min msn sen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Racek: 10/10 Snygg bakrund och text, och motivet är med Chelsea så då blir det alltid 10/10. :P Contox: 9/10 Motivet och bakrunden är perfekta, gillar dock inte texten. :( Zimens: 7/10 Bakrund och text är jättte snygga, gillar inte motivet bara... zimens bild ägde dom andras, fattar inte hur du kan ge deras högre betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 asså jag fattar inte hur ni gör så himmla grymma bilder! BRA GJORT ALLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Racek: 10/10 Snygg bakrund och text, och motivet är med Chelsea så då blir det alltid 10/10. :P Contox: 9/10 Motivet och bakrunden är perfekta, gillar dock inte texten. :( Zimens: 7/10 Bakrund och text är jättte snygga, gillar inte motivet bara... 10/10Det enda som inte är snyggt är texten, som sitter lite klumpigt plaserad. Men det andra är så bra, så det gör ingenting. Skitbra kritik! Razec: Bakgrunden var väldigt tråkig, det hände ingenting. På den första gick rendern in i bilden alldeles för mycket, och på den andra smälte den inte in alls. Väldigt dålig text också. Bilder bör ha mer än en enda färg. Contox: Alldeles för rörig signatur. C4D'n har du inte ens gjort själv, du har bara klistrat in den. Bilden ser bara halvfärdig ut, försök att jobba mer med bilden. Tråkiga färger, inget djup, dålig text gör också sitt. Men fortsätt ändå med bildredigering, man blir inte bra på en gång. Zimens: Gillar den andra mest. Den första blev för rörig på något sätt. :/ Grym text förresten. Klasskillnad på din och de andras signaturer. Contox: Bättre än den förra. Ser ut som att du arbetat mer på bilden. Något enformig bakgrund dock. Texten är fortfarande usel. Bra att rendern smälter in iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 10/10 Det enda som inte är snyggt är texten, som sitter lite klumpigt plaserad. Men det andra är så bra, så det gör ingenting. Skitbra kritik! Razec: Bakgrunden var väldigt tråkig, det hände ingenting. På den första gick rendern in i bilden alldeles för mycket, och på den andra smälte den inte in alls. Väldigt dålig text också. Bilder bör ha mer än en enda färg. Contox: Alldeles för rörig signatur. C4D'n har du inte ens gjort själv, du har bara klistrat in den. Bilden ser bara halvfärdig ut, försök att jobba mer med bilden. Tråkiga färger, inget djup, dålig text gör också sitt. Men fortsätt ändå med bildredigering, man blir inte bra på en gång. Zimens: Gillar den andra mest. Den första blev för rörig på något sätt. :/ Grym text förresten. Klasskillnad på din och de andras signaturer. Contox: Bättre än den förra. Ser ut som att du arbetat mer på bilden. Något enformig bakgrund dock. Texten är fortfarande usel. Bra att rendern smälter in iallafall. puss :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 har 2 sigs som jag skulle kunna ladda upp men jag kanske måste använda någon av dom i SOTW så jag väntar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.