kerex132 Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 oj sorry Mr.kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 (redigerat) Arako har rätt, käfta inte emot Redigerat 9 Juni 2008 av Apelsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/arako-icon-234.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Kinaputt " Älskar alla dina bilder, gillar HALO bilden, det var sköna färger på den. kerex132@ Skit i dom, ta inte illa upp, genom att dom visar aggretion mot dig visar bara att dom är små ungar. Men försöka att fixa egna bilder, träning ger färdighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 man ska inte försvara rippare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 "Oj sorry Mr.Kung" det visar att han inte tar det på allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/arako-icon-234.pngSnygg bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 tackar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) "Oj sorry Mr.Kung" det visar att han inte tar det på allvar.Jo jag tar allt seriöst, men blir irriterad över att f13 gnäller på en annan. Redigerat 10 Juni 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Herregud vad trångsinta ni är. Ni kan ju testa vara lite trevliga mot varandra som omväxling, istället för att börja skrika och gorma så fort någon gjort något den kanske inte ens visste var fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Min Avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) "Oj sorry Mr.Kung" det visar att han inte tar det på allvar.Jo jag tar allt seriöst, men blir irriterad över att f13 gnäller på en annan. Han är en patetisk liten 11 åring spammare som inte har läst sig och använda punkt (kolla presentation). Låt mig gnälla. HooRai: Ganska så tråkig bild. Don't like it. Redigerat 10 Juni 2008 av Apelsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.