Raptomex Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Är på good photoshop mode idag :). Gjorde klar denna nyss. Den var snygg, du blir bara också bättre och bätte ;) Vadå bättre?Jag har alltid varit bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Är på good photoshop mode idag :). Gjorde klar denna nyss. Den var snygg, du blir bara också bättre och bätte ;) Vadå bättre?Jag har alltid varit bra ;) Nja, inte hela tiden. Inte enligt mig :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Är på good photoshop mode idag :). Gjorde klar denna nyss. Den var snygg, du blir bara också bättre och bätte ;) Vadå bättre? Jag har alltid varit bra ;) Nja, inte hela tiden. Inte enligt mig :lol: Lol? Dessa har jag ju gjort i photoshop 7.0 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Är på good photoshop mode idag :). Gjorde klar denna nyss. hehe, den tutorialen har jag med gjort xD Min nya ava Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) vad föreställer rendern Contox? I LIKE :wub: Redigerat 5 Augusti 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Är på good photoshop mode idag :). Gjorde klar denna nyss. hehe, den tutorialen har jag med gjort xD Min nya ava Hehe, jag brukar använda samma render & göra likadant som på en tutorial :). PR <3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) vart kan man få tag i den rendern? hehe lol, skrev detta nästan exakt 10 min efter mitt förr inlägg i denna tråd, skiljer 2 sek. Redigerat 5 Augusti 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 vart kan man få tag i den rendern? hehe lol, skrev detta nästan exakt 10 min efter mitt förr inlägg i denna tråd, skiljer 2 sek. här har du den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/naruto-manga-sig-25236.jpgSnyggaste jag sett på fuska, im not shitting with you 10/10 O.O *apploderar* (även fast jag inte kan stava det : O ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/naruto-manga-sig-25236.jpgSnyggaste jag sett på fuska, im not shitting with you 10/10 O.O *apploderar* (även fast jag inte kan stava det : O ) Då hjälper jag dig på traven :) -Applåderar. Här är en till. Tagit en stock på en smal gata, och sedan satt in en passande render. Och ärligt talat, jag vet inte varför jag gjorde så med fonten, jag tror att jag glömde nått, jag vet att det var nått jag skulle göra med fonten, men jag kommer inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 gjord av rendern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/naruto-manga-sig-25236.jpgSnyggaste jag sett på fuska, im not shitting with you 10/10 O.O *apploderar* (även fast jag inte kan stava det : O ) det krävs en snygg fuskare för att göra en snygg bild ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.