Gäst caru Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Molesta, det är aldelles för mycket ledigt och svart utrymme.Näe, den e skit cool och det är inte för mkt svart utrymme, så däså!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Molesta, det är aldelles för mycket ledigt och svart utrymme.Näe, den e skit cool och det är inte för mkt svart utrymme, så däså!! Tackarrr . :) Men någon som vet vad man göra så att man skaffa nya fonts till Vista (Ultimate?) För varje gång jag försöker lägga in på Fonts mappen, så går det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Det går säkert, men man kan inte föra över direkt från .rar filen, du måste ta ut den på skrivbordet sen lägga in den i fonts mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Det går säkert, men man kan inte föra över direkt från .rar filen, du måste ta ut den på skrivbordet sen lägga in den i fonts mappen. Ska testa . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Näe, du ska dra den till skrivbordet och sen högerklicka på den och sen vänsterklicka på "Installera". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 (redigerat) Näe, du ska dra den till skrivbordet och sen högerklicka på den och sen vänsterklicka på "Installera". Ehh, hur kunde det bli ett dubbel inlägg när jag inte gjorde ett dubbel inlägg och dom kom på exakt samma sekund Redigerat 29 September 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 (redigerat) Näe, du ska dra den till skrivbordet och sen högerklicka på den och sen vänsterklicka på "Installera". Ehh, hur kunde det bli ett dubbel inlägg när jag inte gjorde ett dubbel inlägg och dom kom på exakt samma sekund Allright. Denna gången är det Gimp som gäller. Pfft, glömde ramen. -.- Redigerat 1 Oktober 2008 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 många tycker att ram bara förstör bilderna så jag använder inte det längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 många tycker att ram bara förstör bilderna så jag använder inte det längre. Allright, kritik på mina pix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warckow Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Näe, du ska dra den till skrivbordet och sen högerklicka på den och sen vänsterklicka på "Installera". Ehh, hur kunde det bli ett dubbel inlägg när jag inte gjorde ett dubbel inlägg och dom kom på exakt samma sekund Allright. Denna gången är det Gimp som gäller. Pfft, glömde ramen. -.- tuffiga men jag skulle ta bort det vita mellan de svarta bokstäverna och ha det transparent till bakgrunden iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 (redigerat) Gjorde dessa till en tävling. Redigerat 5 Oktober 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Gimp igen. Kritik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.