Gäst Member Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Skrivet 19 Januari 2009 Gjorde denna avatar till Parkour.Du har verkligen talang i dig själv, när det gäller Photoshop! Denna bild är verkligen snygg! Kan väl också posta när jag endå är i denna tråd. Citera
Banish Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Skrivet 19 Januari 2009 Gjorde denna avatar till Parkour.Du har verkligen talang i dig själv, när det gäller Photoshop! Denna bild är verkligen snygg! Kan väl också posta när jag endå är i denna tråd. vad föreställer det? Citera
Organism Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Skrivet 19 Januari 2009 "Yes den vad snygg." - Tycker ni om denna? Fett gammal. Citera
Gäst Member Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Skrivet 19 Januari 2009 Gjorde denna avatar till Parkour. Du har verkligen talang i dig själv, när det gäller Photoshop! Denna bild är verkligen snygg! Kan väl också posta när jag endå är i denna tråd. vad föreställer det? En snowboardåkare. Citera
zitroz Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Skrivet 20 Januari 2009 (redigerat) http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/sprite123.png ingen som vill kommentera? Skit snygg som vanligt! :cool: Texten var snygg men tyckte inte den passade så bra dock. Husko: din bild va inge snygg.. tråkig effekt på bilen. Det saknas en bit av däcket och bakgrunden var trist.. Själv har man inte något nytt. Söker nån att göra NSOTW #70 på PR med. :P http://img242.imageshack.us/img242/8937/ehhhelk2.png-Gjorde i skolan på ca 5-10min.. heh har inga bra idéer längra har tappat fett mycket "skills" och shit.. Hittar inga bra render/roliga renders heller D: Jaha :blink: :D Den där rendern hade jag på en av mina avatarer för länge sen :D Nästan i alla fall. Ja det kommer jag faktiskt ihåg :P Jag me! 8D då hette du JET ;P Vart hittade du den? ;o Redigerat 20 Januari 2009 av zitroz Citera
Razec Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Skrivet 20 Januari 2009 Jag me! 8D då hette du JET ;P Vart hittade du den? ;o Den som jag använde hittade jag på en Wallpaper sida ;) Citera
Organism Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Skrivet 20 Januari 2009 "Yes den vad snygg." - Tycker ni om denna? Fett gammal. Kritik om min? Eller är jag inte värd något? Citera
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Skrivet 20 Januari 2009 Molesta; din va fett snygg ;| Amo; HAHAH, asskön (h) Raptos avatarer; HAHA eyegasm ffs! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.