Organism Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Skrivet 26 Januari 2009 Kommentera please :rolleyes: Godlike Citera
Husko Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Skrivet 27 Januari 2009 (redigerat) Tycker att den blev fin. Ni då? Redigerat 27 Januari 2009 av Husko Citera
Organism Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Skrivet 27 Januari 2009 Tycker att den blev fin. Ni då?Du blir bättre.. Okej. Jag försökte lägga ner så mycket tid på denna som det gick. Kritik och vad tycker ni? Citera
Gäst Darkshiver Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Skrivet 27 Januari 2009 Tycker att den blev fin. Ni då?Du blir bättre.. Okej. Jag försökte lägga ner så mycket tid på denna som det gick. Kritik och vad tycker ni? Lite för mörk, texten Earth molesta va lite..sådär ;> Citera
Organism Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Skrivet 27 Januari 2009 Tycker att den blev fin. Ni då? Du blir bättre.. Okej. Jag försökte lägga ner så mycket tid på denna som det gick. Kritik och vad tycker ni? Lite för mörk, texten Earth molesta va lite..sådär ;> Det var nästan lite meningen, att den skulle va åt det hållet(: Haha, jag kan väll göra bättre ifrån mig eller? Citera
Gäst Darkshiver Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Skrivet 27 Januari 2009 Tycker att den blev fin. Ni då? Du blir bättre.. Okej. Jag försökte lägga ner så mycket tid på denna som det gick. Kritik och vad tycker ni? Lite för mörk, texten Earth molesta va lite..sådär ;> Det var nästan lite meningen, att den skulle va åt det hållet(: Haha, jag kan väll göra bättre ifrån mig eller? Hah jarå, den var snygg å så, gillade typ..stjärnglimmet HÖHHÖHÖHÖ som kom ifrån de blåa ;> Men, samtidigt assnygg om man jämför med mina kreationer. Som aldrig kommer skapas ;D Citera
Organism Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Skrivet 27 Januari 2009 Tycker att den blev fin. Ni då? Du blir bättre.. Okej. Jag försökte lägga ner så mycket tid på denna som det gick. Kritik och vad tycker ni? Lite för mörk, texten Earth molesta va lite..sådär ;> Det var nästan lite meningen, att den skulle va åt det hållet(: Haha, jag kan väll göra bättre ifrån mig eller? Hah jarå, den var snygg å så, gillade typ..stjärnglimmet HÖHHÖHÖHÖ som kom ifrån de blåa ;> Men, samtidigt assnygg om man jämför med mina kreationer. Som aldrig kommer skapas ;D Thx. Well, ur an idiot(L) Citera
Arako Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Skrivet 27 Januari 2009 mer renders! http://lconaboy.deviantart.com/art/20-new-...nders-110793627 kungliga ;) Citera
Gäst Darkshiver Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Skrivet 28 Januari 2009 Homer passade inte in i bakgrunden :'c annars bra I THINK ;OO Citera
Easton Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Skrivet 28 Januari 2009 gjorde den här för någon vecka sedan: TEEHEE Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.