MentalogisT Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 - Bara en render? :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 (redigerat) - Bara en render? :-p Ja. :) Redigerat 12 Februari 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 - Bara en render? :-p Ja. :) Gjort själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 (redigerat) - Bara en render? :-p Ja. :) Gjort själv? Klart!Är den bra?? Redigerat 12 Februari 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 har tråkit kritik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 -Gjorde den för stor. =/Kan nån komentera till min? Fin Molesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 ;P tack tack hm? http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/smudge09.png SKITNICE. Serriöst! Får jag ha sex med den? bara om du använder skydd! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) haha cool arako!! En skitgammal: Redigerat 13 Februari 2009 av Thunderboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Härligt att denna tråd blivit aktiv igen. Synd bara att nästan alla behöver träna sina erfarenheter på att göra bilder osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Härligt att denna tråd blivit aktiv igen. Synd bara att nästan alla behöver träna sina erfarenheter på att göra bilder osv. Den har varit det ganska länge nu, och du har varit .. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Har inte varit så aktiv.. heh. Men shiit är ni medvetna om att tråden heter Bästa Avatar/banner/bild? För ni laddar ju upp saker man gör på mindre än en minut! :o (inte till alla men dom flesta) Ser typ ut såhär: Starta PS-->Ny bild-->bakgrunds färg-->en C4D-->en render-->Spara-->ladda upp.? Lägg lite mer kännsla i bilderna. Försök med effekter titta på tuts. Själv har jag ny avatar. Inget jag är nöjd med precis men tillfällig bara för att jag tröttnade på den gammla. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 haha cool arako!! En skitgammal: Hemsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.