Draghguggwhor Skrivet 17 September 2011 Rapport Dela Skrivet 17 September 2011 (redigerat) riktigt snygg, tror dock den skulle vara snyggare om du kapade en bit på toppen och botten (:Man tackar man tackar :) Lite rörig kankse men W/EJag vet att texten är fuckad Redigerat 18 September 2011 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 Rawr, jag tycker att nästan alla dina bilder vore snyggare utan text. Skippa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 24 September 2011 Rapport Dela Skrivet 24 September 2011 (redigerat) Redigerat 24 September 2011 av jerka00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 (redigerat) Prövade något nytt, blev ganska nöjd :) v1: v2: original: http://sigtutorials.com/renders/displayima...p_display_media Redigerat 1 Oktober 2011 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 (redigerat) Mina bästa kompisar Redigerat 12 Oktober 2011 av Warchief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 försökte leka lite med filter och färger, såååå längesen jag pillade haha. orkar inte gamla stock, c4d bla bla bla. simpelt och stilrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 29 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2011 hihihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 4 November 2011 Rapport Dela Skrivet 4 November 2011 Min senaste och troligtvis sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 4 November 2011 Rapport Dela Skrivet 4 November 2011 Min senaste och troligtvis sista.Varför sista? Jävligt snygg bild, lita tom bakgrund imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 November 2011 Rapport Dela Skrivet 6 November 2011 Varför sista? Jävligt snygg bild, lita tom bakgrund imo.Var ett tag sen jag höll på, den där bilden är ganska gammal men tror inte jag lagt upp den här förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.