Draghguggwhor Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Skrivet 20 Februari 2012 Bumpar med en ny sig, prövade att göra nått nytt. Citera
SvenskaSpel Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Skrivet 21 Februari 2012 (redigerat) Orginal Min variant Vad tycks? Redigerat 21 Februari 2012 av SvenskaSpel Citera
ImCasualGamer Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Skrivet 23 Februari 2012 Du har skrivit dit Rawr bara? O.o Inte särskilt snygg font heller. Citera
Draghguggwhor Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Skrivet 23 Februari 2012 *bilder*Vad tycks?Oerhört snyggt, texten framhäver verkligen den vita bakgrunden. 11/10 Citera
Vitdom Skrivet 29 Februari 2012 Rapport Skrivet 29 Februari 2012 (redigerat) Använde inte stativ nu, skulle säkert ha blivit mycket högre kvalitet då. :_ Till denna bild använde jag stativ, men exponeringen var väldigt lång och ljuskänsligheten sattes till ISO-160. :P Om ~½ månad testar jag igen då hela månen är synlig, men med en lägre exponering. I och med att månen rör sig på himlen blir bilden suddig under längre exponeringstider p.g.a. den starka optiska zoomen. Redigerat 3 Mars 2012 av Vitdom Citera
knark Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Skrivet 27 Mars 2012 Använde inte stativ nu, skulle säkert ha blivit mycket högre kvalitet då. :_ Till denna bild använde jag stativ, men exponeringen var väldigt lång och ljuskänsligheten sattes till ISO-160. :P Om ~½ månad testar jag igen då hela månen är synlig, men med en lägre exponering. I och med att månen rör sig på himlen blir bilden suddig under längre exponeringstider p.g.a. den starka optiska zoomen. najs fotos! speciellt de första:cool: Citera
Organism Skrivet 15 April 2012 Rapport Skrivet 15 April 2012 (redigerat) Inte gjort något på länge - kladdig. Jag vet. Redigerat 15 April 2012 av Organism Citera
xpliT Skrivet 12 Juli 2012 Rapport Skrivet 12 Juli 2012 Bakgrunder till min iphone, den svarta bakgrunden är så att man kan se den vita ramen. Citera
Easton Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Skrivet 13 Juli 2012 Om någon gillar att göra Youtubebakgrunder så får den jättegärna ställa upp i min tävling! http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1954090 OnTopic: Gjorde denna lite på skoj, ganska nöjd! (Gjorde den som bakgrundsbild, därför är den så stor.) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.