nico Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Bilduppgiften som ska vara inne imorgon :) alltid något ;) Mujo du får lära mig göra såndär text nångång.. la man bara till lite saker runtom istället för vit bg skulle den bli dretsnygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 ja, något nytt ska man väl komma med snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Den var ganska bra, Apoca! Men det ser lite knasigt ut med en streckkod och en högtalare. Vad har egentligen streckkoder med ljud att göra? :wacko: Eller så är det jag som är lite knas, man får säga vad som helst. Det vore ju snyggare med en text där uppe istället för streckkoden, men det är du som skapar... :D 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) det är själva stilen som jag vill häva fram, det handlar inte ett piss om högtalare det är bara en del av allt, det är typ vad jag skulle vilja kalla det, rave/techno stil från en sak till en annan. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/ld2.gif kanske inte så bra, men den har sin betydelse, det är det snyggaste fotot på en polare jag har som jag fottat för ögonen är så j*vla snygga [edit2]: eftersom jag är så j*vla het idag så har jag gjort en tredje, http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/yf.gif Redigerat 14 December 2005 av Apoca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 (redigerat) [] Redigerat 27 Augusti 2007 av Burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 @apocha högtalaren: streckkoden passar inte riktigt på något sätt... kanske färgen elelr så skulle man kunna lägga lite blur på den. fingret: får inte riktigt ihop texten med bilden, färgskalan just. har postat denna i en annan tråd men ändå. inte så bra stylad men kom ihåg att jag bara grejjsade lite med en Hummer en gång och det är min enda erfarenhet av bilstyling i ps. Toyota Yaris 4wd Orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 (redigerat) [] Redigerat 27 Augusti 2007 av Burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Snygg Burken! Väldigt gnistrande och fin, för otydlig text, men annars skitsnygg! 8/10 Nico, kan jag få följa med dig och Göran? :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Gjorde en lite snabbt och enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 SNygga bilder alla! vart får ni alla bilder i från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Ladda ner renderpacks. Har dryga 1000 renders nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 vad menar du med render?? Och avd tycker ni om denna? 1/10?? SNäla svara ingen svarar ju mig! http://img231.imageshack.us/img231/1365/fronda0po.gif ps:Fronda äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.