neVah Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) bannern va snygg! 9/10, du skulle tagit ett slott lr så i bakgrunden ;P ska snart lägga till conker: liva and reloaded logon på denna med, så den kommer bli bättre Redigerat 29 Januari 2006 av quaked_ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 0.1/10 Bakgrunden är riktigt ful, texten likaså och bordern är helt misslyckad... plus att rendern är fult utklippt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 bannern va snygg! 9/10, du skulle tagit ett slott lr så i bakgrunden ;P ska snart lägga till conker: liva and reloaded logon på denna med, så den kommer bli bättre 4/10. Det är helt okej för en nybörjare. Försök att få mer färg (använd colour balance) och få lite mer detalj i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Håller på att greja mycket med att inte använda brushes http://img296.imageshack.us/img296/4921/cuul5jw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stardust Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Kan jag få hjälp med att gö snygga bakgrunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 kolla zimens tutorials dom är rätt bra men jag vet inte om han har lagt ut några på fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Håller på att greja mycket med att inte använda brushes http://img296.imageshack.us/img296/4921/cuul5jw.jpg Fin, gillar rendern. Själv håller jag mig till brushes (suck) för att få lite extra detalj... http://i35.photobucket.com/albums/d166/AndreasGustafsson/Sigs/Smallsiggy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 har gjort en till... avatarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 (redigerat) hmm...antar att nästa steg är att göra själva renderserna själv... får göra ett försök någon gång... ingen som har provat det? @quaked_ess tycker du har för mycket glow och annat blendingoptionstrams... men ok annars. << tycks om min då? har haft den ett tag men ändå... Redigerat 31 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 (redigerat) mm, men ja kan inte gö fin text annars ;P Redigerat 31 Januari 2006 av quaked_ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) Haha, försökte iaf. Måste fasen börja använda photoshop igen... Jag börjar ju bli sämre än vad jag redan är! :'( [EDIT] Stavfel... -.- Redigerat 2 Februari 2006 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 här kommer en liten bild från mej (gjord i gimp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.