lithium Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Bra komentar ? :) ja, betyder drick inte medans du divederar/räknarmatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 hehe nice kommentar lithium :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 hehe nice kommentar lithium :) höhö, tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 @ Mr_Fusk - Skippa Motion Blur på bakgrunden, ser skit lustigt ut. Försöka blenda rendern i bakgrunden samt jobba mera på texten. @ Pontarn - Ser ganska bra ut fast du måste försöka blenda rendern och jobba lite mera med texten @ MagiskaBarnet - Inte mkt att kommentera, stilren :P @ Lol - nja 2/10, ser ut att vara ihop slängd och inge tanke bakom. Den är lite för mörk och bordern passar inte alls. Inte använt ps på ca en månad så är väl lite ringrostig. Testade någonting helt nytt när jag gjorde den här sigen: http://img183.imageshack.us/img183/4382/invisible8pz.jpg *Edit* 2400 Inlägget i tråden :) *Edit* ja jag vet att den inte blev bra för jag hadde lite brådis till min fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 ny :) : http://i8.photobucket.com/albums/a42/Zimens/laracroft.jpg comments? ;O btw, burken, skitsnygg, stilren sig du gjorde ;) f*n va nice Zimens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 :lol: :lol: :lol: 10/10 ur tha man x0t :) gör en banner till våran sida i fuskamynt , 500fm om du vinn er Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Fin! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 :evil: use condome Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 :lol: :lol: :lol: gief plx :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 :evil: use condome gillade ingen min :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Jo, den var snygg lithium :D 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.