eexwhyzee Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Nej men tackar så mycket! (Den tog ju inte så lite tid att göra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Du har skrivigt rätt Mr.Fusk Det är bara element som har problem med sin engelska gramatik Gillar någon min nya avatar föresten? Men hallå?!? läste du inte scrapcats inlägg? det finns olika former. alltså hade ingen fel egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Han skrev i rätt form, men skit samma :/ Gnome, din avatar är stilren, men ser lite för simpel ut. 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Jag kan inte se den, visa den igen Gnome :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) Du har skrivigt rätt Mr.Fusk Det är bara element som har problem med sin engelska gramatik Gillar någon min nya avatar föresten? Jo du hade fel, börjat heter begun och inte began, end of discussion. @ ScrapCat - Simpelt kan vara bra som i detta fall, Avataren har en mer unik känsla över sig än många andras avatars där de bara brushar och lägger dit en render (trots att den är simpel). Redigerat 2 Juli 2006 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Kanske ser simpel ut men den var f*n INTE simpel att göra MB: Har den fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Gnome, jag kan inte hitta den i ditt förra inlägg. Det står att ditt inlägg är ändrat och bilden finns inte där :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 MB: Han har den som avatar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 lol aha. Hmm, jag tyckte inte den var så värst snygg, den är lite för suddig. 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 10/10 på din Gиome, så jeffla fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Var förbannad på MC Donalds så jag gjorde denna. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Snygg! Och så sann. Jag älskar max, hamburgarna äger där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.