LillBerra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Nyllet: Tack ^^ Jo, jag tog bara en font och skrev in vilket var dumt, jag ser nu att den inte passar in. Din bild: Underbart snygg, som alltid :) Pröva göra bakrunden mer grön så att det ser ut som om Sam Fisher smälter in mer i bakrunden. Fonten är snygg och stilren. Den får 9/10 Baranoi: Mycket snyggare! Det blev coolare med flera ringar. Ser inget fel med den direkt, pröva mixtra med Color Balance och Brightness/Contrast. 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Nyllet: Tack ^^ Jo, jag tog bara en font och skrev in vilket var dumt, jag ser nu att den inte passar in. Din bild: Underbart snygg, som alltid :) Pröva göra bakrunden mer grön så att det ser ut som om Sam Fisher smälter in mer i bakrunden. Fonten är snygg och stilren. Den får 9/10 Baranoi: Mycket snyggare! Det blev coolare med flera ringar. Ser inget fel med den direkt, pröva mixtra med Color Balance och Brightness/Contrast. 10/10 Tack. Från början var grönt plannen men det funkade inte som jag ville ha det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Mr_Fusk: Okej, kanske ska ta och ändra affiliates texten. När du säger tom, menar du att jag ska lägga in lite mer detaljer på kanterna och så? För jag kommer såklart lägga in text och bilder senare. Mm. Precis så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Okej, tack för svaret iaf. Ska nog försöka lägga in mer detaljer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) 1-10 Ooopsss fel tråd, skulle till Gimp tråden Redigerat 8 Juli 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 (redigerat) -Tärningarna är gjorda i C4D. -Bakgrunden googlade jag fram. -Resten är PhotoShop. http://img403.imageshack.us/img403/6376/betandloose7jw.jpg EDIT: Jag upptäckte att det finns en hemsida som faktiskt heter BetAndLoose.Com. Den här bilden har absolut ingenting med BetAndLoose.Com att göra Redigerat 9 Juli 2006 av ScrapCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 hade tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 ScrapCat: Skitsnygg! Tärningarna ser ju skitcoola ut. 10/10 Lucas16: Rätt så snygg, men försök göra texten lite tydligare och gubben lite mer skarpare. 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Min nyaste tag. Om ni undrar varför det är ett V på den så är det för att jag heter Vendetta på en annan sida :) http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/HX1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Nice! Skitsnygg, fast man ser inte så mycket av V:et. Annars snygg, 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 hade tråkigt... För i ....!!!!!!!!(riktat till migg sj) Andra gången jag postar fel! Den e gjord i GIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Heh, jag märkte att den såg ut att vara gjord i GIMP. Den är ändå snygg Lucas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.