LillBerra Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 http://img223.imageshack.us/img223/8453/ferrarifusionjo9.jpg Vad tycks? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Fusion, jättesnygg! Det enda som är fel är den fula ramen. Gör en 1px som går runt hela istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) Tack för kommentaren. ;) Ska testa med det senare. :) Redigerat 14 Oktober 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) Bara gjorde något... Kommentarer? :) Redigerat 14 Oktober 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) Bara gjorde något... Kommentarer? :) @Fusion, bilden är fin i sig, storleken känns däremot väldigt klumpig, men jag älskar texten! @Cooliz, färgerna är jättefina, däremot är texten på "cooliz" lite suddig, men annars jättefin! :) Redigerat 14 Oktober 2006 av MascarPone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Bara gjorde något... Kommentarer? :) Tack, det går en scanline rakt igenom Cooliz - texten, antar det är därför den är lite "suddig". :) Ska nog göra en ny snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Måste säga att jag älskar färgerna än en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Bara gjorde något... Kommentarer? :) mycket bättre, blendad och fin, snart kommer du väll börja med lite mer avancerade tekniker(gillar scanlinesen :) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Bara gjorde något... Kommentarer? :) Ja, visst fick jag en fin Opacity på dom? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Själv tyckte jag inte om scanlinsen. Det var för hög opacity på dem, ser nästan ut som det är fel på bakgrunden, av misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Jag tycker det ser bra ut med Scanlinesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.