Amaeli Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Har aldrig hört om Zimens, men så photoshop tokig jag är, så säger jag "if you need some cash, give me a call and well talk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Den var riktigt snygg Zimens, men som Mascaran sa, kanske inte den rendern passade in riktigt, men den va ändå snygg :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Ännu en: http://img117.imageshack.us/img117/9806/zimenscodcv4.jpg Den var riktigt snygg Zimens, men som Mascaran sa, kanske inte den rendern passade in riktigt, men den va ändå snygg :cool: @Simpsons - När sa han det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Ännu en: http://img117.imageshack.us/img117/9806/zimenscodcv4.jpg @Simpsons - När sa han det? Den var bättre än den förra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Den var riktigt snygg Zimens, men som Mascaran sa, kanske inte den rendern passade in riktigt, men den va ändå snygg :cool: Haha undrar jag med...Din nya, var fin, doc är den första några nivåer högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Zimens: Sjukt snygga. Jag tror du är en av dom få man kan kalla äkta Photoshoppare =D Blev rätt så nöjd med den här. Skriv vad ni tycker. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Zimens: Sjukt snygga. Jag tror du är en av dom få man kan kalla äkta Photoshoppare =D Blev rätt så nöjd med den här. Skriv vad ni tycker. :) Haha en solklar femma, motivet aaaoush denna bannern äger Berra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Tack. :) Här kommer en till som tog ett tag. Blev nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 lite för rörig lillberra håll dig till någon enstaka färg och inte så många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Tack. :) Här kommer en till som tog ett tag. Blev nöjd. Jag förstår ingenting, jag som brukar vara så kritisk.Dom senaste 4 sidorna har bara varit bra saker. Denna var nog din bästa berra, förutom möjligtvis den med grisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Här har man inte postat på länge, iuförsig så har jag ju inte gjort något heller men men... här kommer min senaste: http://img212.imageshack.us/img212/3965/gearsofwarpn4.png Vet inte om jag är nöjd med den, har inte använt ps på ett tag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Tja, jag tycker att den är för ljus och att det är irriterande att du härmar mig och Zimens. naw ? (kanske gillar er ?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.