Amaeli Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Okej, den där du skickade nyss var grymmt snygg. Bra att du valde scanlines till den! 9/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) Tack Mascaran. Yehaaw jag är klar med min banner som jag har hållt på med hela dan (nästan) :D [EDIT] Redigerat 3 December 2006 av System Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Det där är inte din banner, det är R4v3ens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Va??? Det är min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 http://i145.photobucket.com/albums/r226/Inka_71/banner/manga2.jpg :blink: 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) Va??? Det är min.. Nej det är det inte. R4ve3n skickade den till mig på MSN för en vecka sen ungefär. Den är inte din. Jag anmäler dig om du inte tar bort bilden omedelbart. Redigerat 3 December 2006 av LillBerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 oJJ BER OM USÄKT, DET VAR FEL BILD. Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Bra att du tog bort den. Men jag tvivlar på att det var fel bild. Hur har du kunnat råka ta hem bilden på din dator och lagt upp den? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Bara för att jag sparade bilden för att den var snygg kanske. Men jag vet att det inte är hans.. Jaja skit samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 System blev ganska nyss aegd. B) Btw, jävligt längesen jag gjorde en bild, så gråt inte när ni ser denna. :'( http://img296.imageshack.us/img296/5076/inopigvf2.jpg GE BETYG FFS!!! ANNARS...! *Visar näven. >:)* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Ohlala älskar färgerna och rendern bra jobbat Zalzis! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) System blev ganska nyss aegd. B) Btw, jävligt längesen jag gjorde en bild, så gråt inte när ni ser denna. :'( http://img296.imageshack.us/img296/5076/inopigvf2.jpg GE BETYG FFS!!! ANNARS...! *Visar näven. >:)* Hehe, jo ägd minst sagt. Men jaja ^^ Den var ju fin salza, texten kan ju alltid förbättras, men helt och hållet var den riktigt fin. (: 8/10 Redigerat 3 December 2006 av LillBerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.