TheUnnamed Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 kommentarer på min senaste bild och kan någon svara på mina frågor? 1. Din bild är hyffsad om du är nybörjare men inget att hänga i granen precis. 2. Du klipper ut en bild (render) och lägger in den på din bild. 3. Istället för att skriva här kan du kolla in guider (tutorials) på Pixel2life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Vecko-comeback! Bakrunder är brushad den är gången-´. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 (redigerat) ok tack för svar.... Här är enligt mejj min snyggadte bild jag gjort hittils.. 1-10? Redigerat 5 Januari 2007 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Texten ser lite utklippt ut. Men själva bakgrunden är väl rätt snygg fast det är för ljus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 @ Happyhenke: Nu då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 ok tack för svar.... Här är enligt mejj min snyggadte bild jag gjort hittils.. 1-10? Sänk kontrasten lite granna, och ta bort texten. Jag gillade att bara stirra på den, kunde se lite allt möjligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 @ Happyhenke: Nu då? :P Hyffsad man ser nästan inget annat än rendern 6.9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 (redigerat) hur sänker man kontrasten dd? Redigerat 14 December 2006 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 (redigerat) Edit:Datorn laggade kolla nedre inlägg Redigerat 14 December 2006 av Ocelot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 (redigerat) ännu fler 1-10? Redigerat 11 Januari 2007 av Ocelot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 (redigerat) Mashemoto jag har inte ens kommenterar din... Men jag kan göra det nu. Den var ok men som alla har sagt innan mig alldeles för ljus och testa annan font. Fortsätt träna så kan du bli riktigt bra! Redigerat 14 December 2006 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Dagens Kommentera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.