Zimens Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 En annan slags banner, jag fick inte till det presis :D ... 1-10? skön text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 En annan slags banner, jag fick inte till det presis :D ... 1-10? Och betyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) ...kommentar? [edit] måste lära mig göra texter :cry: min ava då? hehe ;P Redigerat 2 Januari 2007 av Inka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 <---- min nya ava? Va tyx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 MM@ Ser inte så avancerad ut, men jättesnygg är den ändå! 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 min senaste, kommentar? 1-10? men den var bättre fast ps slutade funka (?) :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Kan inte nån kommentera min förra bild, det va första gången jag fick Zimens att säga något posetivt om mina skapelser. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 som zimens säger, fast rendern är inte så bra, eller smälter inte in så bra ;) en ny, kommentar? 1-10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 som zimens säger, fast rendern är inte så bra, eller smälter inte in så bra ;) en ny, kommentar? 1-10? Hur tror du själv att du ska få en kommentar när du aldrig kommenterar andras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 som zimens säger, fast rendern är inte så bra, eller smälter inte in så bra ;) en ny, kommentar? 1-10? Det gör jag väl :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 öh (Gimp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 öh (Gimp) Jag gillade den, fast texten blev inte bra, du kunde ha jobbat mer med den.7/10. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.