Dezen Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Gjorde denna efter Status tutorial, men han glömde säga nått om sin pattern, så jag orkade inte göra mer än dit innan jag improviserade :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 OkOk, fattar. Men alla gör ju inte likadana, jag har hållt på med photoshop typ i ett halvår.. Jag gör mina så som jag vill ha dom, jag håller på med photshop, för att det är kul, å inte för att göra snyggast, eller göra dom snyggaste på fuska som vissa andra gör. ;) Men här kommer en, som jag älskar.. 0017@ Du gör jäkligt snygga bilder . 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 :bah: :meddum: bara gjorde nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 :bah: :meddum: bara gjorde nått 11/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 :bah: :meddum: bara gjorde nått Njam jag tycker att den är ganska tråkig...Kanske mer som paint jobb.11/10..Knappast. 2/10 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) Resultatet efter Zimens guide: http://pici.se/pictures/8K5OTe.png All credits till honom :) Redigerat 5 Mars 2007 av woicer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 :) Vad stolt jag blev nu över min solna bro' :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Liten flum grej ;) Aphuvud+lasseberghagen=Dezen! Nu kanske ni tycker, ööö vadå personligt påhop!!!? Detta är INTE personligt påhopp det är såhär dezen ser ut! Nej men seriöst jag gjorde den här efter att dezen hade "fake dampat" på mig jag visade han bilden och frågade om jag fick lägg in den, och det fick jag. SÅ CRED TILL DEZEN!! Om ni fortfarande inte tror mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) Zantera@ Hehe bra sagt.. Lillberra@ Knappast. Här kommer en till. @Woicer, du är väldigt duktig måste jag påpeka.@Status, gillade din senaste väldigt mycket! keep it up! @0017, du gör rätt snygga bilder men som sagt så skulle du kunna variera dig mer och använda snyggare fonter. Var lite mer vågad helt enkelt. @Zantera, varför skulle Berra vara avundsjuk på någon för att han kritiserar? Detta är en tråd där man ska prisa och kritisera folks bilder och jag anser att det var det han gjorde. Att han ger någon kritik har inget med avundsjuka att göra särskillt när Lillberra tillhör det lite bättre bildredigerarna på forummet. Redigerat 5 Mars 2007 av MascarPone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) MP vilken av mina menade du? Allsång med Dezen eller den med lite pixelstreck och en Guild Wars gubbe på (den lila) Redigerat 5 Mars 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 (redigerat) den blev för stor så jag kan inte ha den avatar hur fixar man ner storleken? säg gärna hur man fixar till den snyggare osv. min första avatar/bild på ps Redigerat 6 Mars 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 image/image size bild/bildstorlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.