Razec Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Här är den, snyg eller, Den första jag någonsin gjort. ganska nöjd. :) ehh?.....Bara 1/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Här är den, snyg eller, Den första jag någonsin gjort. ganska nöjd. :) :( :cry: :huh: Det var den första jag gjort, var den inte snyggare :( ? vad kan jag ändra på???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 ihopplock? äsh vet inte vad jag gjorde.. http://nyx.bogg.org/files/flyg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 ihopplock? äsh vet inte vad jag gjorde.. http://nyx.bogg.org/files/flyg.jpg Då vet inte jag hur jag ska kommentera... :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Hehe, denna har ju tagit en stund å göra. Vad tycks ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maestrow Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Jag har precis börjat med grafik m.m. så detta är min första Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Hm, här kommer en till, jag har tagit mig hjälp utav en tut lite grann.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Lite blandning av tuts och egen (jag vet, texten är inte så snygg)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 9/10 Texten kan faktists för bättras . Det skulle passa med texten Evenascent , Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 (redigerat) Här kommer en till. Jag testade lite nya saker som jag har fått. Inte så mycket men nånting. Redigerat 9 April 2007 av Svadilfare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Kommentar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Ojj vad bra alla blivit hänger inte med längre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.