CounterStrike Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 <-- gjorde den på 45sec typ 1-10? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Jag vet det e lite puligt. din blev rätt snygg fast ser att du har användit filter och bruhes va? nej?? inte filter och brushes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Jag är på photoshop- humör idag, blir väl lätt så när man är ledig... :D Den här blev jag riktigt nöjd men, men som vanligt kan ju texten vara bättre. http://img375.imageshack.us/img375/1033/shakirazf0.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Jag är på photoshop- humör idag, blir väl lätt så när man är ledig... :D Den här blev jag riktigt nöjd men, men som vanligt kan ju texten vara bättre. http://img375.imageshack.us/img375/1033/shakirazf0.jpg OKey, inte så duktigt gjort men eftersom att hon é snygg så 7/10. Här kommer en ny smudged banner, kommentera =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cinze88 Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Mm, jag vet dålig fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 OKey, inte så duktigt gjort men eftersom att hon é snygg så 7/10. Här kommer en ny smudged banner, kommentera =) Skit i det där svarta du har i mitten, alla effekter försvinner i den!Det känns som om någon har tryckt ihop bilden för att göra den ledsnare. Testa att byta font också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cinze88 Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 nån som vet nån bra fonts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 nån som vet nån bra fonts? Tjaa.... Evanecensce kan vara bra, "cicle" eller vad den heter på dafont.com är också bra. Sen måste man ju ha någon lite kladdig font som "base 02" eller "28 days left". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 1-10? gjorde den på 3min ... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 (redigerat) 1-10? gjorde den på 3min ... ... Ja, det där var verkligen lol... En gigantisk pingvin fult inklippt på en gräsmatta tillsammans med en helt ologiskt placerad windows- fjäril, den har dessutom en ram i en färg som är så ful som det bara går att ha tillsammans med den bakgrunden. 2/10 eftersom lol passa så bra in... Redigerat 17 Maj 2007 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 länge sedan jag höll på med gimp :lol: men nu gjorde jag något litet :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 1-10? gjorde den på 3min ... ... 3min för att skriva lol, 10/10 lätt >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.