HUHEUEHEUEHUH Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Tack :) Gjorde en banner... :) Vilken är snyggast? Ettan eller tvåan ? Hm, rendern är helr förstörd av din brushes, ramen är inte så mycket bättre, texten suger, 2/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Denna håller jag på med. Den är inte klar än! :D Hoppas ni gillar resultatet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 hoppas ni gillar den. http://img105.imageshack.us/img105/8045/ashorsignatureb2.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Snygg Darzak! 6/10 Jag suger med texten jag vet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Tack :) Gjorde en banner... :) Vilken är snyggast? Ettan eller tvåan ? Försökte göra om den ... Rendern är på Normal nu ... Hoppas du gillar den nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 ^Kommentera min^ Am0t, Lite tråkigt är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Ny render... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Jag stör mig på att det är färg utanför stroken! =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 vet inte om jag är färdig än om jag ser nått fattas så fixar jag det :) vad tycks än så länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 (redigerat) Min snyggaste enligt mig! Min text suger fortfarande! Behövde bara använda en C4D :D Redigerat 8 Juli 2007 av SlayerX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 (redigerat) snygga alla gör, måste fixa lite innan ni får se mina fula! Bedöm inte så hårt för mig, jag fick PS för en timme sen... Redigerat 8 Juli 2007 av Jojjen21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 vad tycks min nyaste :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.