Arako Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Wooow... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Bajs på texten och övergången från brunt till svart. Annars var den ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 tack.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 tack.... Mycket bättre. Now practice text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 e inget bra på text... hittar inga bra tutorials heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 e inget bra på text... hittar inga bra tutorials heller.Tutorials är för mesar. ;)Bara titta på andras bilder och sug in inspirationen. Precis som svampbob. Sedan kan du testa använda deras effekter och leka med egna inställningar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 e inget bra på text... hittar inga bra tutorials heller.Tutorials är för mesar. ;)Bara titta på andras bilder och sug in inspirationen. Precis som svampbob. Sedan kan du testa använda deras effekter och leka med egna inställningar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 *dubbelpost* jooo... men jag lyckas inte göra bra text ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Du kan ju ladda ner Andras PSD som vissa laddar ner för att lära sig. Kolla på hur dom har gjort sin text, Inte för att jag är bra på texter själv men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Du kan ju ladda ner Andras PSD som vissa laddar ner för att lära sig. Kolla på hur dom har gjort sin text, Inte för att jag är bra på texter själv men. Blir inte alla bilder likadana då? Om alla använder samma effekt. Det blir olika färger och motivbilder, men de liknar varandra väldigt mycket ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Du kan ju ladda ner Andras PSD som vissa laddar ner för att lära sig. Kolla på hur dom har gjort sin text, Inte för att jag är bra på texter själv men. Blir inte alla bilder likadana då? Om alla använder samma effekt. Det blir olika färger och motivbilder, men de liknar varandra väldigt mycket ändå? Så blir det inte för mig. Jag kopierar aldrig exakt samma inställningar, utan kollar bara ungefär hur de är, och sedan gör jag en egen version av dem för att passa just min bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.