Arako Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Den va faktisk ganska snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Gjorde en bild igår, hade inget att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 <-- :D bästa avataren på fuska 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Gjorde den när Frölunda fortfarande var med i slutspelet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Är färdig med mitt lilla grafikprojekt efter några veckors inaktivt arbete. http://catscratches.frih.net/Bewilderness/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Dra mig baklänges på en liten låda och kalla mig Leif, det där var riktigt snyggt Chainsawkitten! Stilfullt, särskilt är sista bilden effektfull. Använda du ritbräda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 (redigerat) Ja, de är verkligen riktigt härliga att använda. Särskilt text är roligt =) Text med mus = Pain in the ass. EDIT: BTW, menar du bild eller "bild" (avslutsdikt). EDIT2: Värmde verkligen. Känns bra när man får positiv kritik av någon som man vet kan rita =P Det värmer inte precis när små n00bs, som säger "Amazing!! 9/10!" till allt de ser, att det är bra =P (Jag säger inte att medlemmar på detta forum är n00bs, du är ju trots allt den enda som kommenterat hitills >_>, men att de medlemmar som svarat på tidigare trådar på andra forum varit det.). Redigerat 26 Mars 2008 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Fett nice där! jag gillade text snittet oxå fast det var lite svårt att läsa xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Lite ändringar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 rätt nice ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Lite ändringar. :)I like it! = D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Lite ändringar. :)försök få lite varmare färger.annars, perfekt :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.