Raptomex Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 För tom, men gillar färgerna. Fonten kan ändras 6/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 vet att den var tom, la dit fonten för att fylla upp lite mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 använd en liten font så blir den perfekt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Ni som varit inne på chaosgfx vet säkert vart jag fått tag i detta. http://img80.imageshack.us/img80/7710/faceqs7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Burken is back nice pic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jag hade tråkigt, första gången jag öppnar Photoshop på 7-8 månader. Har glömt bort en massa saker o.s.v men men, så här blev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jag hade tråkigt, första gången jag öppnar Photoshop på 7-8 månader. Har glömt bort en massa saker o.s.v men men, så här blev det. Riktigt snygg, den översta, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Det blev fail på en bild så jag lagggade bara på den så det blev så här fult eller snyggt? Kan faktigt inte avgöra -.- :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 (redigerat) Det blev fail på en bild så jag lagggade bara på den så det blev så här fult eller snyggt? Kan faktigt inte avgöra -.- :P Man ser knappt vad det är, vad har du gjort med rendern? Redigerat 7 Juni 2008 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Det blev fail på en bild så jag lagggade bara på den så det blev så här fult eller snyggt? Kan faktigt inte avgöra -.- :P Man ser knappt vad det är, vad har du gjort med rendern? Bara blendat den lita Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Ännu en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 testade att lägga skärpan på handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.