Raptomex Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 För tom, men gillar färgerna. Fonten kan ändras 6/10. Citera
Arako Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 vet att den var tom, la dit fonten för att fylla upp lite mera Citera
Zimens Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 använd en liten font så blir den perfekt :) Citera
Burken Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 Ni som varit inne på chaosgfx vet säkert vart jag fått tag i detta. http://img80.imageshack.us/img80/7710/faceqs7.jpg Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Skrivet 7 Juni 2008 Jag hade tråkigt, första gången jag öppnar Photoshop på 7-8 månader. Har glömt bort en massa saker o.s.v men men, så här blev det. Citera
eeewwhh Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Skrivet 7 Juni 2008 Jag hade tråkigt, första gången jag öppnar Photoshop på 7-8 månader. Har glömt bort en massa saker o.s.v men men, så här blev det. Riktigt snygg, den översta, tycker jag. Citera
Lynott Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Skrivet 7 Juni 2008 Det blev fail på en bild så jag lagggade bara på den så det blev så här fult eller snyggt? Kan faktigt inte avgöra -.- :P Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Skrivet 7 Juni 2008 (redigerat) Det blev fail på en bild så jag lagggade bara på den så det blev så här fult eller snyggt? Kan faktigt inte avgöra -.- :P Man ser knappt vad det är, vad har du gjort med rendern? Redigerat 7 Juni 2008 av Kinaputt Citera
Lynott Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Skrivet 7 Juni 2008 Det blev fail på en bild så jag lagggade bara på den så det blev så här fult eller snyggt? Kan faktigt inte avgöra -.- :P Man ser knappt vad det är, vad har du gjort med rendern? Bara blendat den lita Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.