zitroz Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 http://img76.imageshack.us/img76/9840/hdjfsgrd4.png bild jag håller på med i skolan lite då och då ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 What about mine? :)Shitsux. Nä, skojar (eller? :visslar: ). Men jag tycker du borde läsa lite guides om hur man får en render att blenda med bakgrunder (vanligtvis kan man bara ta vilken sig-guide som helst). Man ser ju tydligt att du har klippt in en bild utan att ta bort bakgrunden och att du kanske även har klistrat in bakgrunden från någon sida. Texteffekter kan också improvas rejält. Allt som berör sigs kan förbättras kort sammanfattat. Förövrigt är den gigantisk. Om det är någon som ska försöka bygga ett nytt World Trade Center så bör det vara USA och inte du. ;) Men du säger ju att den är gammal, så du kanske har förbättrats rejält. Visa nå nytt ist föfan! Här, det var till en tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Ta bort scanlines, scanlines du gjort fel.. Fonten med ett "D" sabbar bilden, likaväl texten "dude" i hörnet. Men bakgrunden var okej. 5/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Där har du en svår variant, gjord av mig. =) //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Där har du en svår variant, gjord av mig. =) //Megadeth Svår? Tar högst 2 minuter att göra. 3/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Där har du en svår variant, gjord av mig. =) //Megadeth Svår? Tar högst 2 minuter att göra. 3/10. Tar typ max 10 sek att göra! 0.000000000001/100000000000000000 Allt du har gjort är att göra bilden fulare med din fula paint text Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/colorama.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 (redigerat) Där har du en svår variant, gjord av mig. =) //Megadeth Det är en Google bild!!! @Arako: Jäkla cool, fräna färger! Redigerat 9 November 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/colorama.png7/10 Jag tror den skulle vara snyggare med en mörkare bakgrunds färg. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Där har du en svår variant, gjord av mig. =) //Megadeth Svår? Tar högst 2 minuter att göra. 3/10. Tar typ max 10 sek att göra! 0.000000000001/100000000000000000 Allt du har gjort är att göra bilden fulare med din fula paint text Herregud, är det ingen som vet vad posetiv kritik är? Vad hjälper det om ni är fett lack på killen, säg vad han ska förbättra, börja jobba på osv. Helvette vad ni är jobbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Där har du en svår variant, gjord av mig. =) //Megadeth Svår? Tar högst 2 minuter att göra. 3/10. Tar typ max 10 sek att göra! 0.000000000001/100000000000000000 Allt du har gjort är att göra bilden fulare med din fula paint text Herregud, är det ingen som vet vad posetiv kritik är? Vad hjälper det om ni är fett lack på killen, säg vad han ska förbättra, börja jobba på osv. Helvette vad ni är jobbiga. Om du inte har märkt det än så har han tagit bilden från google och gjort den fulare! sen ljuger han om att han har gjort den! Så vad finns det att ge kretik för? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 (redigerat) Här kommer en bild jag nyligen gjorde, vad tycks? Klicka på bilden för att se den naturliga storleken. Redigerat 10 November 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.