Arako Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Arako sök på google :P Hur skaffade du C4D? :o thats my secret :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 lite tråkig bakgrund kanske?Mjo, men har precis skaffat Ps så jag kan inte så mycket ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Den första vart jag nöjd med :)Hur gör man såna backrunder?måste bara veta :huh: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Den första vart jag nöjd med :)Hur gör man såna backrunder?måste bara veta :huh: ;) Använder C4ds och brushar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Tack! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Anthony Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 (redigerat) prison break IDAG KL.22.00 MISSA INTE!! Redigerat 8 December 2008 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Jag missade inte :) Rätt åt Roland att han dog!! :angry: Flea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 (redigerat) kvaliten är dålig och rendern smälter inte in bra. min första c4d :) http://data.fuskbugg.se/skalman01/1st-c4d-v2.png Redigerat 9 December 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 kvaliten är dålig och rendern smälter inte in bra. min första c4d :) http://data.fuskbugg.se/skalman01/1st-c4d-v2.png Snygg, ska inte du också ta och göra ett paket? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 är ju nybörjare så jag måste nog lära mej mer först :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 nvänd hyper nurb så den blir rundare den har så kantiga kanter nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.