Raptomex Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Hade inget att göra, så jag löste det med att leka i photoshop. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Vad heter sidan med brushes och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 deviantart.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) Laddade ner C4D demo, det här är den första jag gjort(efter tutorial eftersom jag förstod ungefär ingenting först) och en till: Redigerat 10 Januari 2009 av ChipZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) En till Redigerat 10 Januari 2009 av WahWah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Ah wery OLDie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) En till tycker du använder lite mycket ljus. @chipz: dom var väldigt små, rendera dom gärna i större storlek. Redigerat 10 Januari 2009 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 En till tycker du använder lite mycket ljus. @chipz: dom var väldigt små, rendera dom gärna i större storlek. jo det går bara väldigt segt så jag började med lite mindre, behöver nog inte så mkt större heller till banners iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 något snabbt. kritik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag gjorde denna avatar precis. Jag blev extremt nöjd över den, vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Hur blev det här? :) ser ut som han runkar å spelar gitarr samtidigt men annars blev den bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag gjorde denna avatar precis. Jag blev extremt nöjd över den, vad tycker ni?Fin!gör en sån till mig och du få fm!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.