eeewwhh Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Mitt första "ordentliga" jobb :D , är själv ganska stolt. Ge mig gärna konstruktiv kritik, jag vill bli bättre med att använda PS :)Du kanske borde använda lite smudge på konturerna så att rendern passar in mer (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Kan ingen kommentera min bild eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Mitt första "ordentliga" jobb :D, är själv ganska stolt. Ge mig gärna konstruktiv kritik, jag vill bli bättre med att använda PS :) dålig render, har du klippt ut den själv? det är fortfarande kvar bakgrund runt honom och i hans hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Ska vara snäll om det där är din första bild.. Rendern smälter inte in i bakgrunden, skippa lens-flare på kortet. Fonten ska bättras. 2/10. En ny. Okej, vill bara testa lens flare effekten. Tack för kritiken :) Mitt första "ordentliga" jobb :D, är själv ganska stolt. Ge mig gärna konstruktiv kritik, jag vill bli bättre med att använda PS :) dålig render, har du klippt ut den själv? det är fortfarande kvar bakgrund runt honom och i hans hår. Ja jag klippte ut den själv, det var lite svårt o klippa ut håret :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 ?Den där vart ganska cool, har du följt nån tutorail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 ?Den där vart ganska cool, har du följt nån tutorail? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 (redigerat) Okej, här är ett nytt försök (scanlines, yay :P). Försökte använda smudge vid kanterna på rendern men det blev inte så bra, så jag gjorde ett skugg lager och suddade lite omkring rendern. Kritik, tack? :) Btw, kan man ladda ner nya fonter till photoshop, som med brushes? Redigerat 11 Januari 2009 av Mîhker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Btw, kan man ladda ner nya fonter till photoshop, som med brushes?Ja det kan man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Btw, kan man ladda ner nya fonter till photoshop, som med brushes?Ja det kan man. Okej ,tackar. Ska googla det. Håller på med en John Frusciante bild just nu, fick inspiration av dig :P Postar den när jag är klar med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Ah wery OLDie Ingen som vill kommentera:( ? Ser ingen bild :( Bifogad ju ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 ?KOmentera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.