Gäst Member Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Gjorde denna avatar till Parkour.Du har verkligen talang i dig själv, när det gäller Photoshop! Denna bild är verkligen snygg! Kan väl också posta när jag endå är i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Gjorde denna avatar till Parkour.Du har verkligen talang i dig själv, när det gäller Photoshop! Denna bild är verkligen snygg! Kan väl också posta när jag endå är i denna tråd. vad föreställer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 "Yes den vad snygg." - Tycker ni om denna? Fett gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Gjorde denna avatar till Parkour. Du har verkligen talang i dig själv, när det gäller Photoshop! Denna bild är verkligen snygg! Kan väl också posta när jag endå är i denna tråd. vad föreställer det? En snowboardåkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 kommentera ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 (redigerat) http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/sprite123.png ingen som vill kommentera? Skit snygg som vanligt! :cool: Texten var snygg men tyckte inte den passade så bra dock. Husko: din bild va inge snygg.. tråkig effekt på bilen. Det saknas en bit av däcket och bakgrunden var trist.. Själv har man inte något nytt. Söker nån att göra NSOTW #70 på PR med. :P http://img242.imageshack.us/img242/8937/ehhhelk2.png-Gjorde i skolan på ca 5-10min.. heh har inga bra idéer längra har tappat fett mycket "skills" och shit.. Hittar inga bra render/roliga renders heller D: Jaha :blink: :D Den där rendern hade jag på en av mina avatarer för länge sen :D Nästan i alla fall. Ja det kommer jag faktiskt ihåg :P Jag me! 8D då hette du JET ;P Vart hittade du den? ;o Redigerat 20 Januari 2009 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Jag me! 8D då hette du JET ;P Vart hittade du den? ;o Den som jag använde hittade jag på en Wallpaper sida ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Gjorde denna till SOTW #1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 "Yes den vad snygg." - Tycker ni om denna? Fett gammal. Kritik om min? Eller är jag inte värd något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Min SOTW bild - comments? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Molesta; din va fett snygg ;| Amo; HAHAH, asskön (h) Raptos avatarer; HAHA eyegasm ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Vad tycks? Gjorde om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.