Lynott Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Fett skön, men lite dålig kvalla? Och M:et flyter in i bakgrunden för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Fett skön, men lite dålig kvalla? Och M:et flyter in i bakgrunden för mycket Tackar, men asså jag tog på högsta kvalliteten.. Aight. Vet vad jag ska tänka på tills nästa gång :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Vad tycks? Gjorde om den. Skitsnyggt men lite bättre bakgrund bara 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Vad tycks? Gjorde om den. Skitsnyggt men lite bättre bakgrund bara 9/10 Meningen är ju att bakrunden är från MARLBORO loggan, så efter som att mitt namn börjar på M.. Fattar ni?:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Vad tycks? Gjorde om den. Snyggt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Vad tycks? Gjorde om den. Snyggt :) Thx. Första gången så många tycker om någon av mina bilder. Epic! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NoLifer Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 En bild jag gjorde med gimp :D Kommentera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 En bild jag gjorde med gimp :D Kommentera? Väldigt snygg faktiskt, jag är imponerad :)Det enda som stör mig dock är att båda ränderna på sidorna går åt samma håll, skulle vara snyggare om de gick som en solnedgång om du fattar vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 En bild jag gjorde med gimp :D Kommentera? Väldigt snygg faktiskt, jag är imponerad :) Det enda som stör mig dock är att båda ränderna på sidorna går åt samma håll, skulle vara snyggare om de gick som en solnedgång om du fattar vad jag menar. Ye! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NoLifer Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 (redigerat) En bild jag gjorde med gimp :D Kommentera? Väldigt snygg faktiskt, jag är imponerad :) Det enda som stör mig dock är att båda ränderna på sidorna går åt samma håll, skulle vara snyggare om de gick som en solnedgång om du fattar vad jag menar. mjoo, Okej thx :) [EDIT] Har laddat ner PS CS3 nu och skulle vilja veta hur man lägger till en ram och typ, "scanlines" (?) / Dom sneda linjerna :\ Redigerat 22 Januari 2009 av NoLifer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Lekte lite granna i photoshop. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.