Organism Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Kommentera please :rolleyes: Godlike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 (redigerat) Tycker att den blev fin. Ni då? Redigerat 27 Januari 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Tycker att den blev fin. Ni då?Du blir bättre.. Okej. Jag försökte lägga ner så mycket tid på denna som det gick. Kritik och vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Tycker att den blev fin. Ni då?Du blir bättre.. Okej. Jag försökte lägga ner så mycket tid på denna som det gick. Kritik och vad tycker ni? Lite för mörk, texten Earth molesta va lite..sådär ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Tycker att den blev fin. Ni då? Du blir bättre.. Okej. Jag försökte lägga ner så mycket tid på denna som det gick. Kritik och vad tycker ni? Lite för mörk, texten Earth molesta va lite..sådär ;> Det var nästan lite meningen, att den skulle va åt det hållet(: Haha, jag kan väll göra bättre ifrån mig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Tycker att den blev fin. Ni då? Du blir bättre.. Okej. Jag försökte lägga ner så mycket tid på denna som det gick. Kritik och vad tycker ni? Lite för mörk, texten Earth molesta va lite..sådär ;> Det var nästan lite meningen, att den skulle va åt det hållet(: Haha, jag kan väll göra bättre ifrån mig eller? Hah jarå, den var snygg å så, gillade typ..stjärnglimmet HÖHHÖHÖHÖ som kom ifrån de blåa ;> Men, samtidigt assnygg om man jämför med mina kreationer. Som aldrig kommer skapas ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Tycker att den blev fin. Ni då? Du blir bättre.. Okej. Jag försökte lägga ner så mycket tid på denna som det gick. Kritik och vad tycker ni? Lite för mörk, texten Earth molesta va lite..sådär ;> Det var nästan lite meningen, att den skulle va åt det hållet(: Haha, jag kan väll göra bättre ifrån mig eller? Hah jarå, den var snygg å så, gillade typ..stjärnglimmet HÖHHÖHÖHÖ som kom ifrån de blåa ;> Men, samtidigt assnygg om man jämför med mina kreationer. Som aldrig kommer skapas ;D Thx. Well, ur an idiot(L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 mer renders! http://lconaboy.deviantart.com/art/20-new-...nders-110793627 kungliga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 En r4nd0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Homer passade inte in i bakgrunden :'c annars bra I THINK ;OO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 gjorde den här för någon vecka sedan: TEEHEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 ännu en dålig bild ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.