Lynott Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Hade inget att göra så. http://fc71.deviantart.com/fs40/f/2009/046/2/2/Simple_C4d_text_by_Lconaboy.jpg Har för mig att en render ser likadan ut som golvet, eller har du gjort en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) gör en colorbalance på rendern så att den bli lite blåare. Jag orkade inte fixa det, ^ Detta var ju inte rätt inställning.. :huh: Hur hade du tänk dig att man ska kunna göra något fint om man inte lägger ner tid? Du skulle ha fått bättre beröm om du hade ändrat. Så jag tycker att du ändrar och visar hur den blir och se ut. ;) Aight Mr.R du har rätt. Har inget fil på den, ska göra en ny och visa vad jag går för! this is what i got. Redigerat 15 Februari 2009 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 f*n va läcker ;| f*n va läcker ;| ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Tackarrr. :D - Försökte göra det bästa utav ögonen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Aight Mr.R du har rätt. Har inget fil på den, ska göra en ny och visa vad jag går för! this is what i got. Haha, nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 tackarr :) Rapto, vad tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Kritik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Molesta* Inte vacker! :o En ful brush där bakom, en konstig brush vid ögonen.. Nej du kan nog bättre. 2/10. Husko* Gillar "spegel effekten" om jag får säga så. Lite mer skickligt arbete på själva bannern skulle behövas. 5/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 (redigerat) Den då Kritik? Redigerat 16 Februari 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Hade inget att göra så. http://fc71.deviantart.com/fs40/f/2009/046/2/2/Simple_C4d_text_by_Lconaboy.jpg Har för mig att en render ser likadan ut som golvet, eller har du gjort en ny? En render ?!?!??!?!?!det är ett golv texture. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Hade inget att göra så. http://fc71.deviantart.com/fs40/f/2009/046/2/2/Simple_C4d_text_by_Lconaboy.jpg Har för mig att en render ser likadan ut som golvet, eller har du gjort en ny? En render ?!?!??!?!?!det är ett golv texture. Wallpaper* isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.