Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 ojj! tråden fick ett onödigt inlägg :o aaaah, min första signatur... http://i43.tinypic.com/t55542.jpg Snygg! Inte dålig! 8/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 haha arako man ser att du har utvecklats som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 kritik ploX.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 För tjock ram :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 kritik ploX.. :)Hmm.. Den var sådär, inte lika bra som förra. Bakrunden var lite konstig, och spiderman ser lite mysko ut o,O Men den var inte dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Den första var lite wierd. Den andra var najs, fast lite svart. Men jag gillar den ändå. Har inte fått kritik på min animation än :( jag antar att du tagit en sprite och sen bara animerat steg för steg i ps ? alltså inte gjort så mycket ? rätta mig om jag har fel. Helt rätt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 (redigerat) kritik ploX.. :) För tjock ram :/Den kanske var tjock, men det gjorde även så att bilden blev bättre.Men rendern förstörde iallafall, rendern är för skarp, lägg lite arbete på själva rendern och inte bara bakgrunden. Redigerat 16 April 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 För tjock ram :/Den kanske var tjock, men det gjorde även så att bilden blev bättre.Men rendern förstörde iallafall, rendern är för skarp, lägg lite arbete på själva rendern och inte bara bakgrunden. Okej ska tänka på det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 här är ett skrivbordsunderlägg av mig då :) högerklicka visa bild! http://fc02.deviantart.com/fs42/f/2009/106/5/4/flowing_thru_landscapes_by_Lconaboy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Attityd@ Mycket fin, var lite överdrivet med olika saker... men det gjorde det hela perfekt! Det var bara en sak som känns lite fel, uppe i vänstra hörnet, ser lite konstigt ut där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Håller med, den var häftig :D Men ganska mycket grejjer. Men utsikten var ganska snygg, men virvelvinden eller vad det är med saker var lite för mycket i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 En till animation :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.