Arako Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 du är nog bättre än mig, dina lp's är snygga som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 jag gillar det jag ser Arako: Din blåa bild kunde ha varit lite ljusare och den andra var snygg som f*n! aja som ni vet jag skriver inte här i vanligt fall^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 http://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/meshuggah09.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Fin bild arako Vad tycks? http://i32.tinypic.com/p0o7m.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 inget specc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Länge sen jag var i ps ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 (redigerat) Arako: För skarp och för ljus, särskilt i håret, ser inte ett dugg snyggt ut där, vissa delar av bilden verkar också vara av dålig kvalité eller "choppy" om man ska säga så. Frusciante: För skarp på vissa ställen, man ska inte se det röda som man ser på vissa ställen, inga fina brushes heller enligt mig, texten kan bli bättre. Sen fattar jag inte varför folk bara säger "Skitsnyggt" "Cool" "Du är bäst!11!1!" hela tiden, ge lite kritik! Riktig kritik. Redigerat 14 Juli 2009 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Arako: För skarp och för ljus, särskilt i håret, ser inte ett dugg snyggt ut där, vissa delar av bilden verkar också vara av dålig kvalité eller "choppy" om man ska säga så. Frusciante: För skarp på vissa ställen, man ska inte se det röda som man ser på vissa ställen, inga fina brushes heller enligt mig, texten kan bli bättre. Sen fattar jag inte varför folk bara säger "Skitsnyggt" "Cool" "Du är bäst!11!1!" hela tiden, ge lite kritik! Riktig kritik. jag då? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PandaN Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Kan ingen göra en visnings bild till mej de ska bara stå PandaN exakt så där sen får ni göra hur ni vill :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 En bild jag gjorde till en logo-tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 (redigerat) En bild jag gjorde till en logo-tävling.Ser inte bra ut. :PInget smälter samman, först brunaktigt parti på sidorna och sedan en svart-vit reaper i mitten. Bilden kulle vara bättre utan fonten, ta bort den eller åtminstone försök att matcha den med bilden. Redigerat 15 Juli 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.