FreakyStyley Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Min senaste, gjorde den med mitt nya Wacom Bamboo ritbord, riktigt kul att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 http://i51.tinypic.com/4rp094.jpghttp://i54.tinypic.com/2gv1si0.jpgGillade ingen av dom om jag sak vara ärlig, det ser kladdigt ut, rendern sticker inte ut, bilden är för skarp, ser inte texten bra. Rendern ska inte sticka ut, ser ännu fulare ut då och tycker den inte var ett dugg skarp alls. Men håller med om att texten på bilden med färg inte syntes så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Min senaste, gjorde den med mitt nya Wacom Bamboo ritbord, riktigt kul att använda. Nice. Btw lite offtopic men, är den tableten bra? Funderar på att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Min senaste, gjorde den med mitt nya Wacom Bamboo ritbord, riktigt kul att använda. Nice. Btw lite offtopic men, är den tableten bra? Funderar på att köpa. Som fan, min kostade runt 1000:-, men finns en billigare nästan likadan för typ 500-700:- som bara inte har touch om man inte vill lägga ut så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Gammal bild! Kan nån länka en guide till Photoshop CS5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 http://i54.tinypic.com/33uabl2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Gammal bild!Kan nån länka en guide till Photoshop CS5?Det är inte riktigt någon skillnad på CS2-CS5 förutom några nya funktioner och lite ändring på vart allt ligger så varför just en tutorial till CS5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Gammal bild!Kan nån länka en guide till Photoshop CS5?Det är inte riktigt någon skillnad på CS2-CS5 förutom några nya funktioner och lite ändring på vart allt ligger så varför just en tutorial till CS5? Ja men jag är så dum så då hittar jag inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Längesen jag pillade nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Längesen jag pillade nu.FYFAN vad den va snygg, hittar inget att klaga på 10/10. Önskar jag hade ps igen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 FYFAN vad den va snygg, hittar inget att klaga på 10/10. Önskar jag hade ps igen :(Glad att nån gillar den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 (redigerat) Bakgrunden borde vara röd / orange, det skulle passa bättre eftersom Helghastens (rendern) ögon är orange röda. Men den är helt ok. Okej tack. Oj snygg Mustang :DVilken mustang?Tycker det ser ut som en Dodge Challenger ;) OnT: <---- Min avatar (längesedan man gjorde en hyffsad) Redigerat 9 Januari 2011 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.