Draghguggwhor Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Bumpar med en ny sig, prövade att göra nått nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 (redigerat) Orginal Min variant Vad tycks? Redigerat 21 Februari 2012 av SvenskaSpel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Du har skrivit dit Rawr bara? O.o Inte särskilt snygg font heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 *bilder*Vad tycks?Oerhört snyggt, texten framhäver verkligen den vita bakgrunden. 11/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 MÅSTE HA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2012 (redigerat) Använde inte stativ nu, skulle säkert ha blivit mycket högre kvalitet då. :_ Till denna bild använde jag stativ, men exponeringen var väldigt lång och ljuskänsligheten sattes till ISO-160. :P Om ~½ månad testar jag igen då hela månen är synlig, men med en lägre exponering. I och med att månen rör sig på himlen blir bilden suddig under längre exponeringstider p.g.a. den starka optiska zoomen. Redigerat 3 Mars 2012 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Använde inte stativ nu, skulle säkert ha blivit mycket högre kvalitet då. :_ Till denna bild använde jag stativ, men exponeringen var väldigt lång och ljuskänsligheten sattes till ISO-160. :P Om ~½ månad testar jag igen då hela månen är synlig, men med en lägre exponering. I och med att månen rör sig på himlen blir bilden suddig under längre exponeringstider p.g.a. den starka optiska zoomen. najs fotos! speciellt de första:cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 (redigerat) Inte gjort något på länge - kladdig. Jag vet. Redigerat 15 April 2012 av Organism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 12 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2012 Bakgrunder till min iphone, den svarta bakgrunden är så att man kan se den vita ramen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Om någon gillar att göra Youtubebakgrunder så får den jättegärna ställa upp i min tävling! http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1954090 OnTopic: Gjorde denna lite på skoj, ganska nöjd! (Gjorde den som bakgrundsbild, därför är den så stor.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Hittade denna i min psmapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.