Jisses vad ni bråkar..
Här kommer 2 ganska enkel..
Ny ava tycks?
↗ till inläggetPå den första var det lite för mycket, hum... Vad ska man kalla det för, smuts? XD
Till höger var den andra ganska snygg, men bilderna passade inte riktigt ihop. Du borde försökt hitta något annat sätt att få dem att smälta in mer i varandra.
<--- Nu har jag gjort en bra avatar eller??
Ser ut att vara den bästa du gjort. 6/10. Texten passar inte riktigt in.
↗ till inläggetFin render :P Bakgrunden var också ganska snygg, men texten som oftast: "passar inte in".Lekte lite i photshop, men vad tycks ?
↗ till inlägget<--- Nu har jag gjort en bra avatar eller??
najs byt text och den är fulländad.
↗ till inläggetNja, vet inte..Den blir inte å passa in då.0017 ; Om du gjorde Smegól ( stavning ) eller vad han heter lite ljusare så skulle den bli mycket bättre bild.
0017 Ljusa upp hela bilden
tyckte 0017 s bild var as bra ända font bara ;)
Jok3r din första var ganska snygg, du skulle testat att kanske flytta ner texten lite och använda några blendings på den.
På den andra ser man inte ens vad det står, jag tycker dock det ser ut som om man behöver en lite "kladdig" text. Bara inte för kladdig...
På den tredje flyter inte rendern alls ihop med bakgrunden, du behöver hitta på något sätt att få den att passa bättre in.
Tack och hej! :)
↗ till inläggetDen första är ful, extremt dålig kvalite på bilden, texten passar absolut inte in.. 2/10.Okej .
Här kommer några nya .
På den andra så passar inte rendern in, bakgrunden är dåligt gjort, texten pajar bilden mer än vad den redan är 3/10.
Här är en unik bild (den ser inte ut som andra bilder jag gjort):
http://img296.imageshack.us/img296/6941/flameev9.jpg
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in