Bryan Adams, nöjd
Bästa Avatar/banner/bild
Jag är n00b på PS. Denna gjorde jag idag. Tyckte det blev ganska fränt. Skulle man bara göra hela bilden nogrannare skulle det vara perfekt.
[EDIT : var tvungen ta bort, måste ladda upp andra bilder]
Snyggt Avregistrerad! Och väldigt unik och orginell, om man jämför med alla som bara gör massa sigs hela tiden. :)
Jag skaffade Photoshop idag. Aldrig testat förut. Roligt att höra bra kommentarer iallafall :) Vad sigs är har jag iofs ingen aning om ;)
Bara så du vet är inte Photoshop till för att rita saker som du gjorde där. Använd Adobe Illustrator då istället. >;)
1 - 10?
↗ till inläggetBara så du vet är inte Photoshop till för att rita saker som du gjorde där. Använd Adobe Illustrator då istället. >;)
hahahahahhahaha, illustrator är f*n dt bökigaste programmet NÅGONSIN! föfan köp inte det.
ifall du ska hålla på med vector grafik så får du f*n ta och skaffa macromedia freehand, det ända användbaRA vectorprogrammet.
Photoshop duger bra :)
↗ till inläggetPhotoshop duger bra :)
i photoshop är det pixelgrafik inte vectorgrafik, i vector grafik så är SÅ mycket lättare och rita i och liknande. :)
en ny:
http://img337.imageshack.us/img337/859/zixxsmudgeav5.jpg
↗ till inläggetIllustrator är till för att rita/teckna/skissa. Typ. Ofta man köper så dyra program. F.Ö får du gärna skriva som man fattar.Bara så du vet är inte Photoshop till för att rita saker som du gjorde där. Använd Adobe Illustrator då istället. >;)
↗ till inlägget-o-oJag är n00b på PS. Denna gjorde jag idag. Tyckte det blev ganska fränt. Skulle man bara göra hela bilden nogrannare skulle det vara perfekt.
coolt.. Jaulle inte komma på tanken att skapa en. Men om du använde en soft brush till skuggan skulle den blli bättre.
↗ till inläggetDet märks att du inte kan Illustrator bra.Bara så du vet är inte Photoshop till för att rita saker som du gjorde där. Använd Adobe Illustrator då istället. >;)
Visserligen så använder jag inte FreeHand.
Men jag vet att Illustrator är riktigt bra, om du säger att Freehands är så bra så kan du väl slänga in något du gjort där (eller kanske vet är gjort där).
Illustrator är bäst!
↗ till inläggetOnödigt snygg :) :wub:Photoshop duger bra :)
<---- vad tycker ni om den?
↗ till inläggetDen var snygg! :DPhotoshop duger bra :)
Precis min smak xD
Snygg Nico !
Vääääääääldigt längesen ja gjorde nått i photoshop nu ..
Den här vart inte så himla snygg . Texten blev fuul
OBS.BILDEN FUNGERAR BARA I MOZILLA FIREFOX. Vet inte varför :S
Ramen kommer att fixas bättre snart
Snygg Nico!
Din med Vappol :D
Jag gillar när rendern kliver ut ur siggen. :D
Det ger en cool dimension. Men du borde ta bort det där "glittret" om är utanför siggen. Det ser bara konstigt ut.
Mkt snyggt nico jag ska föröka göra något likande i gimp någon gång. Du använde "mappa till objekt" va?
Zantera: danke <3 :wub:
Zimens: danke <3 :wub: