↗ till inläggetVa, tror du inte att det är jag som har gjort den? :huh:enkel men ganska fin tyckte jag... kommentarer? :rolleyes:
Bästa Avatar/banner/bild
↗ till inläggetenkel men ganska fin tyckte jag... kommentarer? :rolleyes:
Nja.. Ganska dålig bild kvalite och sen.. Ingen ram?
4/10
Försök att få det en bättre bildkvalitet nästa gång.
↗ till inläggetTryck på bilden för att få helbild???enkel men ganska fin tyckte jag... kommentarer? :rolleyes:
Ok, men bild kvaliten suger ju i alla fall.
Å sen så passar inte texten.
Skulle gärna vilja ha Kommentarer på min...
http://img86.imageshack.us/img86/2844/yohasakuraoj9.gif
↗ till inläggetKanske var meningen med dålig kvalité... Kan vara rätt snyggt i vissa fall.enkel men ganska fin tyckte jag... kommentarer? :rolleyes:
↗ till inlägget:blink: Vad snackar ni om?! Som the executor sa, klicka på bilden för helbild med bättre kvalité. Det finns också en ram, som ni ser så är det inte blått hela vägen ut till höger. Kunde dock valt en bättre färg på ramen...Nja.. Ganska dålig bild kvalite och sen.. Ingen ram?
4/10
Försök att få det en bättre bildkvalitet nästa gång.
Som szallamander (förlåt om jag stavar ditt namn fel) så klokt sa: Det kan faktiskt vara snyggt med dålig kvalité, Mona Lisa räknas som historiens största konstverk.
Men hon hade inte så bra "kvalité", hon var faktiskt ganska suddig. Det var dels det som gjorde så känd... :kung:
http://img354.imageshack.us/img354/5091/animesigba6.gif
Kommentarer?
<-------- Vad tycker ni om min nya avatar? :rolleyes: :P
Förvirrad, men lite snygg...Det liknar 2-pac öga :P
4/10.
Hehe det är 2pacs öga :P gillar lite annorlunda avatarer :cool:
↗ till inläggethttp://img354.imageshack.us/img354/5091/animesigba6.gif
Kommentarer?
Snygg. :)
1 till 10?
http://www.picspirate.com/img123/img42/1db20c86d19da9514556430a383d675b/ZixxTUTSMUDGE.jpg
Det är en google bild, kolla själv .
Det står något med mmorpg fans ?
Och dessutom ska ditt namn stå på den .
Vem har bestämt att det ska stå ens bild på bilderna?
↗ till inläggetNu blir jag nästan förbannad :angry:
Som Status precis sa så måste ni inte ha era namn på bilderna :huh:
Jag heter "just some geek" på gaiaonline om det är där som ni råkat hitta bilden när ni sökte på google. Jag gjorde den faktiskt till en person som håller på att göra ett MMORPG... Bara för att ni tror att det är jättesvårt att göra spel, sen tror ni också att ni är alldeles för dåliga för att göra banners till sånna som gör spel.
Ni på den här sidan är faktsikt mycket bättre än ni tror! Ut och upptäck stora vida internet och ni kommer att upptäcka att ni är bra i jämförelse med andra.
Ska jag behöva göra en ny version för att bevisa att jag har gjort bilden..?
Mjoo Okej .
Men om du är så bra så varför har du inte gjort en as snygg avatar isånafall?
men vafan kommenter min bild då!? haha...
↗ till inläggetSå bra?Mjoo Okej .
Men om du är så bra så varför har du inte gjort en as snygg avatar isånafall?
Asså, om du inte har märkt så är du en av de som försökt bevisa bilden dålig, tagen från Google, inget namn osv.
Förresten, vem så att den var "så bra", enligt mig var den sådär, enligt dig assnygg, vi tycker inte samma.
↗ till inläggetDet är tvärtom. Bara för att man vinner lite avatartävlingar här så är man inte bra. Upptäck internet stora vida internet så kommer ni fatta att ni är dåliga i jämförelse med andra.
↗ till inläggetKände mig nästan tvungen att svara här även om detta inte är något diskutionsforum. Jag menade att ni är bra om man jämför med alla som finns på internet, inte i jämförelse med de som verkligen kan. Men de är bara ett litet fåtal...
↗ till inläggetK, checkat alla GFX sidor?